Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





My hips don't lie.
Saturday 1 January 2011 | 12:08 | 7 hearts♥
Bila dah masok taun baru,topik hangat mesti la azam baru.Macam macam azam yang kita boleh dengar.Ada yang malas berazam sebab tak pernah pernah buat azam tuh.Haha.Macam biasa la,gaya mau ada,buat tak buat,belakang kira,ya x?Azam aku taun neh,nak kurus.Haih,itu sebenarnya bukan azam taun baru pon,tapi sebab tak pernah terlaksana walau bagaimana usaha pon,so bawak ke taun ini la.Tak nak la nanti bila balik Malaysia orang tegur,"Awat cek makin tembun neh?".Aku nak orang tegur,"Wau,awek cun,muka dah macam Kate Middleton dah bila duduk UK neh." Hahaha.

Maka,dengan penoh jayanya semalam aku usha usha ebay,mana tau kot kot ada sendayu tinggi alat senaman yang best.Ladies and gentlemen,tolong la,jangan panatik sangat dengan ubat kurus ka hapa.Ada dua saja kunci kekurusan.Diet yang seimbang,dan senaman.Aku tak minat sangat makan ubat kurus neh sebab akan kerap ke jamban.Aku neh dah la sibok dan selalu berpura pura sibok.Tak sesuai.Kalau tengah tengah buat presentation powerpoint nak tercirit,tak ka haru nama nya tuh?Haih.

Kebetulan bukak Youtube,ada la pulak basic steps nak belly dance.Aku pon berkata pada diri sendiri,"Y not?Dah la free,hang boleh bergelek dan bergolek macam Shakira waka waka ey ey tuh".
Senyum membayangkan body idaman.
Berangan jadik Shakira.
Dengan tidak berlengah lagik,aku pon ikot la selow selow step by step.Tapi,dasar urat besi berkarat,tulang dawai berduri,kulit tin minuman ringan,aku semput by video number 2.
Konon nak jadik cleopatra,tapi hareemmm tak jadik sampai ke sudah.
Masuk video ke 4,aku dah nak tarik mengkarung.Tu dia,mantap habis lah.Hahaha.Aku pon stop belly dance neh sebab sat lagi kalau aku cramp,aku mesti terpekik terlolong mintak rescue 911 dekat housemates aku.Kantoi la aku belly dance sensorang lam bilik.Malu woot.Last last terdampar atas lantai urut kaki sendiri.Tidur malam tuh,badan kena straight macam askar nak kawad kaki dah aku neh.Sakit pinggang ya rabbi.
Ini bukan muka sembelit,ini muka sakit pinggang.
Conclusion dia dekat sini,warm up la dulu sebelom exersice ka,dance ka,apa apa ja la yang memerlukan kita bergerak aktif.And kalau stamina badan tuh macam siput babi,tok sah la gedik nak menari semua.Kena tau kemampuan diri.Haih,nasib badan.Haha.Bye,Happy New Year.

Labels:





/