Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





rumah terbakar,panggil bomba,rumah terbuka,panggil saya!
Wednesday 1 December 2010 | 14:30 | 4 hearts♥
Mintak maaf la.Memang dah terlambat sangat kot buat post raya haji neh.Haih.Nak buat cemana,masa raya haji ari tuh, tak ada blog lagi.So,cemana nak taip,kan?Pardon me for that lame excuse,but i would like to list 3 reasons y i like open houses.

1. ada makanan sodap sodap.alkisahnya, hari tuh masa open house, nasi itu sudah expired yakni sudah basi. hampir kebanyakkan orang yang aku interview selepas majlis tuh, rata rata mengakui dapat mengesan sesuatu yang agak aneh dengan nasi itu. semua pakat pakat bagi signal sesama sendiri, and decide tak mau makan nasi tuh. yang aku neh,bukan sahaja habis sepinggan,malah hentam nasi rakan seperjuangan di sebelah. habis makan,baru tau nasi basi sambil tepuk dahi. tapi,perut pon dah kenyang time tuh,so nak menyesal pon tak guna jugak.tak apa la,sedap jugak.hahaha.

itu dia!hahaha.

2.boleh berjumpa sanak saudara dan kalau bernasib baik,dapat duit raya walaupun dah lanjut usia.dalam kes raya haji baru neh, tak dapat la den nak nolongnya. mak bapak haku jauh nun.so,term 'sanak saudara' bertukar jadi 'senak perut bersama rakan'.haih.cuba kau cakap,sapa yang tak gelak?muka rockafella,ada ati kau nak suruh aku posing ayu siap tangan ala ala kumpulan nasyid.memang mengundang tawa di hati.

berdasarkan pengalaman sendiri.

3.boleh cam-whoring!!ok,sekarang aku nak paparkan gambar 1malaysia.aku hope,sesapa yang duduk kat malaysia tuh,kalau nampak gambar neh,tolong kasi tau najib.biar dia bangga,lepas tuh secara automatik dia akan locate aku.dan akhir sekali,dia akan kasi up elaun kami semua setelah tau pahit getir belajar dekat sini.kenapa pahit getir?sebab dekat uk,tak ada kedai nasi kandar nasmir pojaan ati.dey anne nasmir,kasi bukak la satu cawangan dekat plymouth.saya sudah butul butul terkena jampi kari yang direndam stokin yang anne buat la.

pakai serba hitam,biar nampak kurus sedikit.

Happy belated aidiladha dekat family,love,and friends.Juga dekat sesapa yang membaca post ini.Juga andai kata najib tun razak baca entri neh,suatu hari nanti.

Labels:





/