Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





New layout
Wednesday 25 January 2012 | 09:27 | 0 hearts♥
Assalamualaikum


Hello hello semua.Blog ini dah bertukar wajah.Makin simple.I loike.Well,since aku bukan jenis post url blog sendiri di facebook,maka aku rasa aku patut announce benda ni supaya hampa semua bukak aku punya blog bila dah terpacul nama blog aku di screen dashboard semua orang!wkwkwkwk.I was supposed to do my drama assignment last night but ended up changing the blog layout instead.Argh,talk about the power of procrastination!Aku yang noob photoshop dan bengap bab tukar layout secara manual pun dah boleh melakukannya.Semuanya sebab tak nak buat assignment.Cuba lah kalau bermotivasi sebegini ketika belajar,sudah tentu terbukti benar pepatah 'usaha tangga kejayaan'.Ok ok sekarang still kena buat assignment.So bye bye!

Yeah I'm cool liddat





/