Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





Mencarut dalam waltzers ride
Tuesday 24 January 2012 | 12:56 | 0 hearts♥
Assalamualaikum


Well,last few weeks (nampak sangat kisah lama) aku pergi city centre dengan kawan aku. Dah lama tak jejak kaki ke bandar Plymouth yang tak berapa dikasihi.Saja keluar nak cari maggi di kedai continental, nak jalan jalan have fun (ewah kau).

Setelah berjimba sekuat hati, maka kami pun lapar lalu makan buffet.Halal ok.Kebulur macam mana sekalipun,bab makan,kena jaga.Yang harom tetap harooom.Nak dijadikan cerita,perut aku buat hal lah pulak hari tu.Memulas macam mesin basuh.Kan dah potong stim nak makan besar.Tapi tak apa,itu semua bukan penghalang buat ku untuk melahap bagai tiada hari esok.Bila time nak balik,kawan aku ni nampak satu funfair yang tak berapa fun ni (sebab dia kecik ja).Dia eksited lalu nak naik benda ini.


Akan tetapi tiada langsung orang yang naik benda alah itu ketika dia sedang bernafsu nak naik benda itu lalu diajak nya aku.Eh ehkau ni nak bunuh eden eh?Aku ni gayat,tahu?Maka ditenungnya benda itu lama lama.Kasihan pulak dia tapi aku memang tak dapat tolong.Mainan ini disebelah kanan kami.Bila kami menoleh kehadapan,kami nampak game ini pulak.

Ini waltzers ride


Mainan yang ini,ramai orang naik.Aku pandang dia,dia pandang aku.Pandangan kami bertaut,lalu kami naik menatang alah ini bersama sama.FYI,aku ni punya tahap gayat,dahsyat sangat.Selalunya gayat ni la penghilang aura macho aku.Iya la,jalan bukan main lagi macam kadet polis,sekali gayat,suara kepit habis. -__-" 

Aku tak sangka lah pulak benda ni akan meninggalkan sejarah hitam dalam hidup aku.Sungguh aku tak sangka yang menatang alah ini bukan apa yang seperti aku imagine kan dalam pala hotak aku yang memang naif bab bab fun fair dan sewaktu dengannya ini.Nak tahu apasal aku setuju nak naik benda ni?Sebab aku ingatkan waltzers ride ni macam ni.

Ini aku boleh la naik

Patut lah masa aku dah duduk diam diam dalam tu,kawan aku pesan siap siap suruh ikat beg plastik,pegang beg kuat kuat.Aku ni punya lah bendul,ikut ja.Sekali dia pusing,begini rupanya.

Aku rasa macam butter yang diputar putar dalam mixer


Terkesima sekejap aku dibuatnya.Dah la perut aku time tu la jugak nak memulas balik.Dengan baru lepas makan nya.Aku pejam kan mata.Meh tengok kronologi carutan aku.

First round: Wargh!Emmm..Emmm..Emmmm..Ish..Ishh......
Second round: Wei gayat la wei,awat hang tak bagitau aku benda ni gayat!
Third round: OH MY GODDDDDDDDDDD
Fourth round dan seterusnya: Sh*t,F@#$*&(*%H#&)##%&WTH!!!!!
Round entah keberapa: PLEASE STOP THIS THING! I CANT STAND THIS ANYMORE!!!!!
Last round: Ok,I give up.Malas nak menjerit.

Mula mula tu,boleh la aku nak ketap ketap bibir lagi,malu dekat mat saleh kalau menjerit kuat kuat.Tapi makin lama aku makin tak tahan pulak.Ditambah lagi sepanjang aku menjerit tu,kawan aku ni asyik gelak ja.Dah macam digeletek secara berjemaah pulak gelaknya tu.Makin kuat aku jerit,makin galak dia gelak.Serious rasa nak terbang.Nasib baik tutp mata,kalau tak,dah lama aku cirit on the spot.Adus.Yang ajaibnya,time aku cakap aku give up,terus benda tu berenti.Kalau tidak,abang abang yang jaga menatang alah tu sakan mengusik aku.Dah macam kena seksa dalam filem horror pulak.Bila balik rumah,habis aku kena bahan dengan rakan rakan sebaya yang lain sebab jerit.Haha.Tapi satu pencapaian maha hebat la untuk aku sebab aku still berupaya menjerit dalam bahasa inggeris.Ini memang pengalaman tak boleh blah.Moral cerita ini adalah,kalau dah gayat extreme,jangan berada dalam lingkungan 0.0001 batu nautika dari pesisir mana mana funfair.Ini memang muka tak boleh angkut pi Disneyland.Buat malu ja.Bye.






/