Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





Destinasi Bajet-Plymouth Aquarium.
Monday, 3 January 2011 | 15:40 | 2 hearts♥
Assalamualaikum.

Hari neh,aku dengan bala tentera aku pergi...
Yang bawah sekali tuh destinasi kami.
Satu trivia buat semua pembaca.Sejak aku jejak kaki ke UK neh,tak pernah lagik aku makan ikan yang lengkap seekor.Asyik makan filet fish saja.Haih.Kalau dapat ikan goreng pon masyuk~~ Disebabkan itu,aku masuk dengan aura seorang predator.Haha.Selain mengenal pasti spesis ikan mana yang selalu masuk dalam kuali rumah aku,aku jugak jumpak banyak benda menarik.Antaranya,
Bandingkan gaya mat rempit ayat awek dekat sopping komplex dengan gaya udang neh memikat.Mana lagi keji?
FYI,ini baby ikan pari.Sebab musabab digantung tak bertali neh,aku tak tau.
Macam butang lutsinar terbang.
JANGAN PANDANG BELAKANG wahai DUYUNG ARIDINATA.
Ikan Ann Julie Lavocah Angelina Jolie.Tgk mulut ikan tersebut.
Highlight of the visit.
Ha,itu la benda yang paling thrill bagi aku dekat sini.Maklum lah,sekoq sekoq jakun tak pernah tgk wayang sebegini rupa.Masa kerusi bergegar tuh,ukhwah memang terjalin apabila masing masing genggam erat tangan rakan sebaya.Padahal cerita kartun penyu jah pon.Aduhai.Hahaha.Disebabkan aku dah biasa tengok ikan ikan neh dekat Pasar Philipine dekat Sabah,so aku macam kewl sikit la.Tak la jakun macam masuk Petrosains buat kali pertama dulu.Hahaha.Aku kasi 3 bintang la tempat neh.Haha.Diorang cakap Aquaria best lagi.Yes,Malaysia is the best!Till then,tata~

Labels:





/