Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





Biar papa,asal bergaya. Biar bergaya,asal papa.
Thursday 20 January 2011 | 12:14 | 6 hearts♥
Assalamualaikum.

Sorry lama tak apdet.Aku macam malas gila dowh nak apdet.Hot hot chicken shit betul punya semangat.Ok,berbalik kepada tajok kita.Classmates aku selalu tanya masa aku pergi kelas,"Eh,baju baru ka Che Pah?".Aku akan jawab,"Tak la,dah banyak kali aku pakai".Hidup sebagai student neh,tak mengizinkan aku nak boros gila gila vavi.Ikutkan hati,teringin aku nak ada wardrobe macam Carrie Bradshaw dalam cerita Sex and the city.Tengok la dia,pergi padang pasir pon pakai gaun macam nak pergi Academy Award lagik.Baju,mak aii~ meletops.Diriku hanya insan biasa (nyanyi ikut lagu akak CT,bukan cinta biasa).

So,dengan bajet seciput jumlah taik idong yang berjaya dikorek dalam masa sehari,maka kita perlu menerapkan skill KBKK yang selalu cikgu sekolah menengah kita war war kan tiap tiap kali kita nak jawab soalan SPM yang lebih dari 2 markah.Mari kita mix and match baju baju kita.Ada risk nya menceburkan diri dalam MLM bidang mix and match baju neh.Kalau jadik,nampak cantik.Kalau salah mix and match and nampak huduh lalu dikutuk masyarakat setempat,kau jangan lari pergi hujung bilik duduk dalam pose seakan akan nak berak lalu menitiskan air mata sambil berazam tahun baru nak bunuh diri.Jangan.Pujuk hati kau dengan cakap,"Lady Gaga pakai lagik buruk dari aku.Kalau dia boleh hidup,nescaya aku pon mampu terus hidup" Lagipon,hidup neh perlu selalu bereksperimen.Asalkan kau tak melanggar syariat and undang undang,u'll be fine.

Mari kita mix and match maxi dress.Essential piece di sini,seketul maxi dress kaler itam.Ah,kalau kau ada kaler lain pon tak apa.Bunga bunga pon tak apa.Corak harimau bintang pon tak apa.Apa apa pon tak apa.Ikut sesedap rasa.Aku beli kaler itam la.Sebab kaler tuh buat aku nampak kurus sikit.Hahaha.

Option pertama:
Pakai dengan cardigan and skinny belt.

Option kedua:
Kau ambik tshirt kosong,and pakai on top of the maxi dress.Sekarang dah mampu menampilkan ilusi "yeay,saya beli skirt baru"
Option ketiga:
Pakai jaket kulit macam neh time nak pergi Stesen Bas Bukit Jalil.Nescaya anda tidak akan dipaksa beli tiket oleh pakcik-berakhlak-bonzer-padahal-nak-jual-tiket-bas-jah-pon kerana mereka takut tengok anak dara rockafella.

Art of mix and match neh dah berjaya menipu daya rakan rakan sekelas aku bahawasanya aku banyak baju baru.Do this correctly,and you will look like the gorgeous ScarJo a rich girl who has a lot of clothes when u actually have no money left in your bank.Selamat mencoba!

Labels:





/