Labu dan Labi

Hello All ♥


Baca diam diam sudeh.


Jerit sini! ♥


Shoutbox





Of Cik Shida and Justin Beiber
Friday 10 December 2010 | 10:15 | 1 hearts♥
Ok,mari kita mulakan entri ini dengan soalan mencabar minda.Apakah persamaan Cik Shida dengan Justin Beiber?Hok aloh,dok bertanya soalan bagai,macam la readers beribu lemon.Ok,mari aku jawab sendiri soalan aku bagi tadik.-__-" Pertama,depa dua dua dikenali melalui youtube.Kedua,sama sama artis.Eh,kau cakap Cik Shida bukan artis?Kat Malaysia tuh,sesapa pon boleh mengaku diri dia artis.Senang sangat nak jadik artis kat Malaysia.Tak payah ada album belambak lambak,drama bersiri siri.Cuma perlu pergi event,pakai baju seminima mungkin.Yang stok pak imam pengsan kalau tengok.Nescaya akan jadik bahan kat blog blog gosip yang aku selalu baca.Ketiga,mereka dibenci.Hahaha.Part neh,tak dapek den nak nolong.

Well,see,aku bukan pihak pro Cik Shida dan Beiber sebab takut diejek rakan sebaya atau pun pihak yang anti gilos gilos dengan mereka. Tapi,bagi aku,mereka itu manusia manusia yang unik.And Justin Beiber dah pon kaya.So,aku pon rasa dia dah tak heran dengan segala kata kata makian neh suma.Ampa dok maki,dia dapat duit.That leaves Cik Shida.Eh,sibuk sibuk pulak buat analisis pasal diorang.Hahaha.
Dari dok biar Cik Shida terus terusan 'mengganas' di youtube,aku rasa,baik kita gunakan bakat dia dengan sebaiknya.Apa kata biar dia masuk industri seni secara serius?Kalau dia tak boleh menyanyi,maybe dia pandai berlakon.Paling tidak,jadik mekap artis.Aku nampak,mekap dia,boleh tahan dowh.Cik Shida maybe perlukan ruang untuk unleash bakat yang dia rasa dia ada.And we happened to surf youtube,saw her,and kutuk her.Ok,did I just said 'we'?Haha.
Boleh jugak suruh Cik Shida jadik pengarah.Filem Melayu dah nampak makin haru makin hari.Ada ka patut buat filem berdialog 'Aku sangap lubang?'.'Nasi lemak lima posen'.Haih,nampak sangat lah dah kering idea.
As a conclusion,aku rasa,Cik Shida neh,perlukan ruang untuk expresikan diri dia.And industri seni kita pon nampak macam ketandusan bakat sahaja.Ala,kalau kena kutuk pon,peduli hapa?Fasha steadi saja.Dr Rozmey hidup jah pon.Orang tetap dok beli Jus Mate 5 dia.

Happy ending.Semua orang puas hati.Hahaha.


Labels:





/